Întrebări frecvente

Despre produse
Cum aflu dacă un produs este în stoc?

În fiecare pagină de produs, există secțiunea „Întreabă un consultant”, completați și trimiteți formularul. În cel mai scurt timp, un consultant Mobexpert Office va răspunde solicitării voastre (ex: stoc produs, finisaje, magazinul în care îl puteți găsi etc.).

În pagina de contact veți găsi o listă cu toate magazinele Mobexpert Office. Alegeți cel mai apropiat magazin și sunați la numărul corespunzător magazinului. 

În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați în fiecare zi, de luni până vineri la office@mobexpert.ro

Răspunsul a fost util? Da Nu
Cum pot găsi cele mai noi produse?

Produsele noi sunt marcate astfel în cadrul fiecărei categorii, în secțiunea „Produse”.

În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați:

În fiecare pagină de produs, există secțiunea „Întreabă un consultant”, completați și trimiteți formularul. În cel mai scurt timp, un consultant Mobexpert Office va răspunde solicitării voastre (ex: stoc produs, finisaje, magazinul în care îl puteți găsi etc.).

În pagina de contact veți găsi o listă cu toate magazinele Mobexpert Office. Alegeți cel mai apropiat magazin și sunați la numărul corespunzător magazinului. 

În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați în fiecare zi, de luni până vineri la office@mobexpert.ro

Răspunsul a fost util? Da Nu
Cum pot vedea produsele cu prețuri promoționale?

Produsele care sunt disponibile la preț promoționale le puteți găsi în cadrul fiecarei categorii, în secțiunea „Produse”.

În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați:

În fiecare pagină de produs, există secțiunea „Întreabă un consultant”, completați și trimiteți formularul. În cel mai scurt timp, un consultant Mobexpert Office va răspunde solicitării voastre (ex: stoc produs, finisaje, magazinul în care îl puteți găsi etc.).

În pagina de contact veți găsi o listă cu toate magazinele Mobexpert Office. Alegeți cel mai apropiat magazin și sunați la numărul corespunzător magazinului. 

În cazul în care aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați în fiecare zi, de luni până vineri la office@mobexpert.ro

Răspunsul a fost util? Da Nu
Cum pot modifica detaliile (culoarea, dimensiunea, cantitatea) despre produsele adăugate deja în coșul de cumpărături?

Detaliile despre produs (culoare, dimensiune, cantitate) se pot modifica dacă:

  • ștergeți produsul din cadrul coșului de cumpărături,
  • mergeți înapoi în pagina de produs,
  • derulați caruselul cu imagini, acționând butoanele 1,2,3, de pe imagini, din dreapta jos,
  • vă alegeți de acolo produsul favorit,
  • adăugați produsul în coș, „Adaugă în coș”.

În cadrul procesului de comandă, în etapa finalizare comandă vei vizualiza încă o dată coșul de cumpărături, iar acolo vei putea să modifici cantitatea de produse pe care dorești să le achiziționezi, culoarea acestora și dimensiunea.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Despre comandă
Cum cumpăr?
  1. Intri pe www.office.mobexpert.ro și caută produsul dorit,
  2. În meniul site-ului, veți găsi: Produse, Proiecte, Servicii, Blog și Contact.
    Pentru a alege rapid produsul, apăsați „Produse” și alegeți categoria de care sunteți interesat.
    În cazul în care aveți nevoie de inspirație, vă sfătuim să mergeți în secțiunea „Proiecte”.
    Pentru a consulta beneficiile pe care le veți avea, în cazul achiziției, consultați secțiunea „Servicii”.
  3. Dacă știți exact ce vă doriți, butonul „Comandă online” vă va duce în site-ul www.mobexpert.ro de unde veți putea comanda o parte dintre produsele pe care le găsiți e www.office.mobexpert.ro. În cazul în care produsul dorit nu este disponibil nici pe www.mobexpert.ro, aveți 3 opțiuni:
    a. În fiecare pagină de produs, există secțiunea „Întreabă un consultant”, completați și trimiteți formularul cu denumirile produselor pe care doriți să le achiziționați. În cel mai scurt timp, un consultant Mobexpert Office va răspunde solicitării voastre (ex: stoc produs, finisaje, magazinul în care îl puteți găsi etc.).
    b. În pagina de contact veți găsi o listă cu toate magazinele Mobexpert Office. Alegeți cel mai apropiat magazin și sunați la numărul corespunzător magazinului.
    c. Ne puteți scrie de luni până vineri la office@mobexpert.ro și, în cel mai scurt timp, un consultant Mobexpert Office va răspunde solicitării voastre.
Răspunsul a fost util? Da Nu
Prețul de pe site conține sau nu TVA?

Prețul produselor de pe site conține TVA.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Cum plătesc?

Aveți la dispoziție 3 modalități de plată pe care le veți găsi în etapa 4 a procesului de comandă.

  1. Online cu cardul (card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții; plățile se realizează prin intermediul NetopiaMobilPay.ro);
  2. Prin transfer bancar,
  3. Numerar (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la comisionarul care efectueză livrarea).
Răspunsul a fost util? Da Nu
Cum procedez dacă am greșit datele de facturare și/sau livrare?

În acest caz te rugăm să ne contactezi în fiecare zi, de luni până vineri, între 09:00 – 18:00, la 0372.100.150 sau la shopoffice@mobexpert.ro pentru a realiza factura fiscală cu datele corecte.

Răspunsul a fost util? Da Nu
În cât timp ajung produsele?

În funcție de disponibilitatea produselor, te asigurăm că acestea vor ajunge la tine în cel mai scurt timp. Dacă produsele se află în stoc, termenul de livrare este de 3 zile lucrătoare. Dacă produsele nu se află în stoc, te vom anunța termenul de livrarea după plasarea comenzii ferme.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Este posibil să ridic produsele de la magazin?

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de montaj. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Pot comanda prin telefon?

Comenzile pe telefon nu pot fi preluate. Pentru a finaliza comanda, trebuie să parcurgeți pașii aferenți procesului de comandă.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Care este valoarea minima pentru o comandă?

Nu există o valoare minimă pentru o comandă, puteți achiziționa orice produs indiferent de valoarea acestuia.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Prețul afișat pe site este diferit de prețul din magazin?

În cazul produselor cu eticheta „Exclusiv Online”, acestea pot fi achiziționate doar online la preț mai mic decât la cel cu care au fost disponibile în magazin.

În cazul produselor cu eticheta „Disponibil Online”, prețurile produselor online corespund cu prețul produselor din magazin.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Produsele se pot livra oriunde în țară și străinătate?

Produsele se livrează oriunde numai pe teritoriul țării. Mai multe detalii despre modalitățile de livrare veți găsi aici, http://officedev.mobexpert.ro/servicii/transport-si-montaj-3.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Este inclus în prețul de livrare și prețul de montaj?

Prețul de montaj poate fi inclus în prețul de livrare. Prețul de livrare și montaj este calculat în funcție de cerințele voastre. Aici veți găsi informații referitoare la pachetele pe care vi le punem la dispoziție, http://officedev.mobexpert.ro/servicii/transport-si-montaj-3.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Cum procedez dacă îmi lipsește o piesă din pachet?

În acest caz, vă rugăm să ne contactați în fiecare zi, de luni până vineri, între 09:00 – 18:00, la 0372.100.150 sau la shopoffice@mobexpert.ro.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Cum procedez dacă produsul este stricat?

În acest caz, vă rugăm să ne contactați în fiecare zi, de luni până vineri, între 09:00 – 18:00, la 0372.100.150 sau la shopoffice@mobexpert.ro.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Cum procedez dacă am primit un produs care nu corespunde cu cerințele mele?

În acest caz, vă rugăm să ne contactați în fiecare zi, de luni până vineri, între 09:00 – 18:00, la 0372.100.150 sau la shopoffice@mobexpert.ro.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Care este garanția pentru produse?

Garanția produselor este diferită în funcție de categoria din care face parte:
- mobilier - 2 ani (pentru deficiențe calitative);
- decorațiuni - 30 zile pentru țesături, tricotaje, confecții, sticlărie, ceramică, porțelan, corpuri de iluminat (defectare sub durata minimă de funcționare declarată de producători, legături electrice interne întrerupte, îmbinări nerezistente).

Răspunsul a fost util? Da Nu
Între timp m-am răzgândit și nu mai cumpăr produsul pe care l-am comandat, cum procedez să anulez comanda?

În acest caz, vă rugăm să ne contactați în fiecare zi, de luni până vineri, între 09:00 – 18:00, la 0372.100.150 sau la shopoffice@mobexpert.ro.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Cum pot returna un produs?

În 14 zile calendaristice de la plasarea comenzii aveți posibilitatea de a returna produsul. Intrați pe site, vă logați în cont, mergeți la „Contul meu” și în cadrul „Comenzile mele” puteți acționa butonul „Retur”. Confirmați returul, urmând pașii aferenți, după care așteptați să fiți contactat de consilierii Mobexpert Office.

Răspunsul a fost util? Da Nu
Cum primesc banii înapoi?

Veți primi banii înapoi, în maxim 30 de zile, prin aceeași metodă prin care ați plătit comanda, online cu cardul, transfer bancar sau numerar la livrare.

Răspunsul a fost util? Da Nu
TOP